LoRDWorld

Αέρας από την δροσερή Ξάνθη.

Κυριακή, Ιανουαρίου 07, 2007

Kalh xronia sas

Καλή χρονιά να έχουμε αδέρφια,

και όλα να μας πάνε καλά εύχομαι. Από την μεριά μου, υπόσχομαι να γράφω πιο συχνά στο blog μου, παρά να ασχολούμαι με διάφορες άλλες αηδίες.

Γενικά καλά μας μπήκε ο χρόνος, αν και στη δουλειά παίξαμε σκυλάδικα... ΕΛΕΟΣ, αλλά τώρα κατάλαβα τι εννοούσαν οι Κατσιμίχες που λέγαν ότι δεν φτάνει μόνο η δουλειά (και ο πατέρας μου μου το έλεγε αλλά...). Για αυτό, παίξαμε και την Παπαρίζου μας και τον Γονίδη μας και ολα καλά... Στο τέλος έπαιξα και Τοοl, για να εξηλεωθώ, τρομάρα μου....

Μια και είπα Τοοl, πήγαμε και στη συναυλία τους, στην Αθήνα....ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.........Κατεβήκαμε με τρενάκι με τον φίλο Σωτήρη και μείναμε στον άλλο φίλο Δημητράκι...Ωραία φάση, 3 φίλοι μέσα σε ένα σπίτι και η γειτόνισσα να μαζέυει τα στριγκάκια της από απέναντι...αλλά ας μένω στο θέμα. Οι Τοοl ήταν Τοοl, αλλά ο Μέιναρντ μου φάνηκε να βαριέται λιγάκι. Τέλος περιοδίας ήταν, ήθελε να παει σπίτι του να χαλαρώσει το παιδί...Πιο πολύ εντύπωση μου έκανε ο Κάρρευ (ποιός άλλος) και ο Κάνσελορ, καθώς και το οπτικοακουστικό σόου... Για τις γκρίνιες, έστειλα μέιλ ήδη στην ΔιΔι Μιούζικ, και μου απάντησαν τα παιδιά, παράπονο δεν έχω. Στην συναυλία βρήκαμε και πλήθος κόσμου από την Ξάνθη, λες και είμασταν στη λέσχη ήταν η φάση...όπου και να πάμε η πόλη αυτή μας πληγώνει.

Τώρα ακούω Mode Plagal, που τα σπάνε τα παλικάρια, και γουστάρω...Να είναι καλά ο Uzupis, θρυλικός Dj, ο οποίος μου τους έμαθε. Και σιγά σιγά να μαζευόμαστε, γιατι ο χειμώνας προβλέπεται θερμός...Θα τα λέμε συχνότερα. Cheerz...

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Μια χαρά μας μπήκε η χρονιά!!! Και τα σκυλάδικα την έκαναν τη δουλειά τους... Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά και καλό είναι να πειραματιζόμαστε με καινούρια πράγματα. Αρκεί να μη χάνουμε τον εαυτό μας! Φιλιά!!

3:14 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home