LoRDWorld

Αέρας από την δροσερή Ξάνθη.

Κυριακή, Οκτωβρίου 29, 2006

ΕΛ.ΑΣ

Το σπιτι μου τυγχανει να βρίσκεται δίπλα σε ένα κλείστό γήπεδο μπάσκετ. Μέχρι εδω καλά. Τ σπίτι μου τυγχάνει να βρίσκεται επίσης πολύ κοντά στη σχολή αστυνομίας. Τώρα τα χαλάμε λιγάκι. Αυτή τη στιγμή, από το γήπεδο μπάκσετ βγαίνει μια ορδή νεόμπατσων. Τώρα τα χαλάμε αρκετά.

Είναι η μέρα της ορκωμοσίας (η κάτι τέτοιο) τους και τους στοίβαξανε στο γήπεδο. Δεκάδες αγόρια και κορίτσια που θα γίνουν οι μέλλοντες "φύλακες" του κράτους. Δεκάδες νέα παιδιά, σαν τα κρύα τα νερά, άβγαλτα ακόμα (μπορείς να το δείς στα χαμογελαστά και καθαρά προσωπά τους). Σε λίγο αυτά τα πρόσωπα θα αλλάξουν. Θα τους μάθουν ότι το χαμόγελο είναι κακό και δε βοηθάει στην καταστολή και στον τσαμπουκά. Θα τους μάθουν να σε κοιτάνε σαν με βλέμμα παγωμένο, σαν να μην τους ενδιαφέρει τίποτα, παρά το "καθήκον".

Είναι κρίμα και άδικο τέτοια παιδιά να ανταλλάσουν το μέλλον τους με ένα τέτοιο βλέμμα. Εϊναι κρίμα και άδικο να χαραμίζονται τέτοια μυαλά, για την "σιγουριά" ενός δημοσιουπαλληλικού μισθού. Είναι κρίμα και άδικο να στερούνται τα πιο δημιουργικά τους χρόνια για να ζούν με "3+60" και να αισθάνονται οικονομικά ασφαλείς. Είναι κρίμα και άδικο να σκέφτονται από τα 20 τους με τα κριτήρια των γονέων τους που έχουν "μαυρίσει" στις βιομηχανίες και στις οικοδομές, και θα τα αντάλλασαν όλα με λίγη σιγουριά (γιατί μη μου πείτε ότι πολλά παιδιά "κατεχόντων" ονειρεύονται να γίνουν μπάτσοι).

Από την άλλη είναι επικίνδυνο να σου "φτιάχνουν" από τα 20 σου την συνείδηση. Είναι επικύνδυνο να αποκτάς τέτοια εξουσία, τέτοια δύναμη, χωρίς να έχεις σπουδάσει πριν, χωρίς το μυαλό σου να έχει αποκτήσει έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, χωρίς να έχεις μάθει να σκέφτεσαι από μόνος σου. Είναι επικίνδυνο να εκολλάπτεται η νέα γενιά καταστολής, δίχως να δίνονται τα απαραίτητα εφόδια για μια νέα γενιά ανατροπής.

Για αυτό, σκεφτείται το... Εγώ το έχω σκεφτεί και δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου.

Υ.Γ: Έχω γνωστούς που παράτησαν το πανεπιστήμιο για να γίνουν μπάτσοι και άλλους που τελείωσαν το πανεπιστήμιο και πάνε να γίνουν μπάτσοι... Κάτι πάει στραβά ε??? Αλλά τουλάχιστον αυτοί δοκίμασαν και αποφάσισαν...

Υ.Γ: Χαιρετίσματα στους φίλους Σωτήρη και Μιke. Μια μεγάλη ΑΛΗΣΠΕΡΑ